Strateginės kryptys
|
Uždaviniai |
Priemonės |
1.
Turizmo infrastruktūros kokybinis vystymas |
- Integruotai vystyti visus miesto sektorius ir veiklas
- Vystyti turizmo informacinę veiklą, sukuriant integruotą informacinę sistemą
- Renovuoti ir pritaikyti šiuolaikiniams reikalavimams apgyvendinimo, maitinimo ir kitų turistus aptarnaujančių įstaigų bazę
- Didinti teikiamų turizmo paslaugų rūšių įvairovę ir pasiūlą
- Didinti teikiamų paslaugų kokybę
- Aktyvinti miesto marketingą
- Didinti miesto gyventojų verslumą
|
- Parengti miesto vystymo strateginį planą
- Parengti atskirų miesto objektų vystymo investicinius projektus
- Siekiant pritraukti investicijas, teikti paraiškas ir dalyvauti investicinių projektų konkursuose
- Parengti vieningą miesto marketingo strategiją
- Sukurti vieningą apgyvendinimo privačiame sektoriuje paslaugų informacinę bazę
- Sukurti pliažų aptarnavimo infrastruktūrą.
- Vystyti ekologinę maitinimo sistemą.
- Populiarinti atskirų verslo sričių vystymą
- Organizuoti verslo vadybos mokymo kursus
- Organizuoti verslininkų susitikimus su miesto vadovais ir kitomis institucijomis.
|
2.
Aktyvios rekreacijos paslaugų infrastruktūros
vystymas. |
- Sukurti aktyvaus poilsio sektorių, panaudojant esamą bazę bei sukuriant naują.
- Organizuoti specialias aktyvaus poilsio veiklas pagal įvairius
interesus.
|
- Parengti aktyvios rekreacijos objektų vystymo investicinius projektus arba inicijuoti jų rengimą
- Siekiant pritraukti investicijas, teikti paraiškas ir dalyvauti investicinių projektų konkursuose
- Parengti aktyvios rekreacijos paslaugų paketus, orientuojantis į šeimas ir pavienius asmenis
- Sudaryti sąlygas komercinių medžioklių organizavimui
- Sudaryti sąlygas vandens turizmo plėtojimui (įrengti jachtų prieplauką Šventojoje)
- Populiarinti aktyvios rekreacijos paslaugų teikimą.
- Rengti verslo vadybos mokymo kursus
- Organizuoti verslininkų susitikimus su miesto vadovais ir kitomis institucijomis.
|
3.
Plataus spektro pramogų industrijos sukūrimas. |
- Vystyti konkurentabilių pramogų infrastruktūrą tiksliniams rinkos segmentams
- Vystyti kultūrinį turizmą
- Aktyvinti pramogų industrijos marketingą
|
- Parengti pramogų industrijos objektų vystymo investicinius projektus
- Siekiant pritraukti investicijas, teikti paraiškas ir dalyvauti investicinių projektų konkursuose
- Parengti pramogų paketus, orientuojantis į įvairias amžiaus ir interesų grupes
- Organizuoti plataus masto tradicinius kultūrinius renginius
- Parengti vieningą pramogų industrijos reklamos strategiją
|
4. Turimos sanatorijų bazės išlaikymas ir harmoningas
vystymas. |
- Pritaikyti turimą sanatorijų bazę įvairiems lankytojų srautams
- Harmoningai vystyti poilsinį-gydomąjį turizmą
- Didinti sanatorijų konkurentabilumą
|
- Renovuoti sanatorijų materialinę bazę
- Parengti sanatorijų veiklos planus, orientuotus į sanatorijų konkurencingumo didinimą
- Siekiant pritraukti investicijas, teikti paraiškas ir dalyvauti investicinių projektų konkursuose
- Sudaryti sanatorinių paslaugų paketus
- Reklamuoti sanatorinio gydymo paslaugų paketus užsienio ir vidaus rinkose
|